Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шелудченко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Шелудченко Л. С. 
Аналітичне обґрунтування параметрів лакунарності лісових газо-пилозахисних смуг автомобільних доріг [Електронний ресурс] / Л. С. Шелудченко, Б. А. Шелудченко, С. В. Вознюк // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. - 2014. - № Спец. вип.. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebzp_2014_Spets
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.361 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Вознюк С. В. 
Аналіз впливу дорожньо-транспортного комплексу на атмосферне повітря у Хмельницькій області [Електронний ресурс] / С. В. Вознюк, Л. С. Шелудченко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Біологія, біотехнологія, екологія. - 2015. - Вип. 214. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_biol_2015_214_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 408.671 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шелудченко Л. С. 
Аналітичне моделювання обсягів диспергування мінеральних речовин автотранспортним потоком при руйнуванні автодорожнього покриття [Електронний ресурс] / Л. С. Шелудченко, О. В. Овчарук, В. Л. Носко // Екологічна безпека. - 2017. - Вип. 1. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekbez_2017_1_11
Наведено результати графоаналітичного визначення обсягів утворення диспергованих мінеральних матеріалів в зоні контакту "дорога-рушій автотранспортного засобу" для автодоріг категорій 1-а, 1-б, 2, 3, 4 і 5, які зумовлені зношуванням та руйнуванням матеріалів конструкції дорожнього одягу, в результаті фретінгвтоми, пітінгового пошкодження, утворення каверн і макротріщин. Розроблено аналітичну модель каверни дорожнього покриття на підставі аналізу характеру процесів руйнування дорожнього одягу та проведено аналітичне дослідження об'ємів утворення дезінтегрованих мінеральних речовин в залежності від рівня руйнування автодорожнього покриття. Основні дисперговані компоненти, які розглядаються, це сажа, мінеральний пил, як продукт зношування дорожнього одягу, гумову крихту, оксиди металів, азбестовмісні частинки речовин, які використовуються в об'єктах автотранспорту. Таким чином, результатом даного дослідження є визначення обсягів викидів мінерального пилу та їх частки, які диспергуються в атмосферному повітрі автомобільної дороги, що дає можливість оптимізувати заходи захисту придорожніх ландшафтів за умов розвиненої автотранспортної мережі та забезпечити їх екологічну безпеку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 804.012 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Шелудченко Л. С. 
Дослідження матеріального балансу "Пальне-викиди". Склад та обсяги шкідливих викидів, які продукуються автотранспортними потоками [Електронний ресурс] / Л. С. Шелудченко // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. - 2017. - № 2. - С. 133-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebzp_2017_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 476.745 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Шелудченко Л. С. 
Екологічна безпека ландшафтів природно-територіальних комплексів, які трансформовано автотранспортними мережами [Електронний ресурс] / Л. С. Шелудченко // Екологічна безпека. - 2017. - Вип. 2. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekbez_2017_2_3
Екологічна оптимізація конструкційних рішень комунікаційної системи "автодорожня мережа - автотранспортний потік" має передбачати максимально можливе обмеження динамічних процесів енергомасопереносу шкідливих викидів, які продукуються автотранспортними засобами, через контрольну поверхню цієї системи, яка визначена розмірами резервно-технологічної смуги автомобільної дороги. Встановлено, що для забезпечення екологічної безпеки природно-техногенних геоекосистем з розвиненими автотранспортними мережами, траси і конструкція автомобільних доріг та їх інфраструктура мають бути узгоджені з характерними фрактально-інваріантними ознаками ландшафтно-територіальних басейнів природно-територіальних комплексів. Визначено максимальні екологічно доцільні лінійні розміри ландшафтно-територіальних басейнів трасування автомобільних доріг відповідних категорій. На прикладі відповідної ділянки автомобільної дороги Н-03 сформульовано основні принципи узгодження автотранспортної інфраструктури з характерними ознаками ландшафтно-територіального басейну природно-територіального комплексу в межах Національного природного парку "Подільські Товтри".
Попередній перегляд:   Завантажити - 862.226 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Шелудченко Л. С. 
Екологічна безпека автодорожньої мережі, як відкритої термодинамічної системи [Електронний ресурс] / Л. С. Шелудченко // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. - 2018. - № 1. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebzp_2018_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.659 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Шелудченко Л. С. 
Динаміка емісії пилових аерозолів внаслідок трибологічного зношування дорожнього покриття автомобільної дороги рушієм автотранспортних засобів [Електронний ресурс] / Л. С. Шелудченко // Екологічна безпека. - 2018. - Вип. 1. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekbez_2018_1_12
Емісія пилових аерозолів, продукованих автотранспортними потоками, є небезпечним чинником впливу на природно-техногенні геоекосистеми з розвиненою автотранспортною мережею. Зменшення обсягів міграції пилових аерозолів за межі резервно-технологічних смуг автомобільних доріг зумовлює кращу експлуатаційну надійність автотранспортної мережі та збільшує рівень її екологічної безпеки. Наведено результати дослідження процесів деформування та руйнування моделей структури окремих шарів конструкції автомобільних доріг в результаті дії зовнішніх факторів (впливів). Для практичної реалізації механічних випробувань вивчення зміни динаміки морфологічних ознак гетерогенної структури щебенево-гравійних шарів конструкції автомобільної дороги виконано на основі двомірних моделей-аналогів - з "гексагональною" упаковкою кругів на площині. Відповідно встановлено програму випробувань для розроблених моделей: для дослідження процесу утворення каверн - послідовне дослідження на розтягування моделі-аналога (імітація крихкого руйнування конструкції автодороги); для трибологічного зношування - послідовне випробовування на зсув моделей (імітація фретінгвтоми та пітінгового пошкодження). За результатами експериментального визначення обсягів руйнування мінеральних матеріалів конструкції автомобільної дороги та диспергованої частки конструкційних матеріалів внаслідок утворення каверн, встановлено повні екстремальні обсяги утворення мінерального пилу в залежності від категорії автомобільної дороги та інтенсивності автотранспортних потоків. Визначено співвідношення загальної роботи зовнішніх сил, які розділяються на утворення мінеральних викидів при утворенні каверн та в результаті трибологічного зношування покриття автодороги. Результати які одержано, дозволяють оптимізувати ряд заходів захисту придорожніх ландшафтів на територіях з розвиненою автотранспортною інфраструктурою.
Попередній перегляд:   Завантажити - 847.895 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Шелудченко Л. С. 
Функціональні ознаки автотранспортного потоку [Електронний ресурс] / Л. С. Шелудченко // Автомобіль і електроніка. Сучасні технології. - 2018. - Вип. 13. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/veit_2018_13_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 666.067 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Шелудченко Л. С. 
Функціональні ознаки автотранспортного потоку та шляхи забезпечення екологічної безпеки придорожньої території [Електронний ресурс] / Л. С. Шелудченко, О. С. Чинчик, Д. В. Поліщук // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Технічні науки. - 2018. - Т. 29(68), № 4(2). - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntuts_2018_29(68)_4(2)__31
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.573 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Шмандій В. М. 
Екологічна оцінка та прогнозування динаміки трансформації ландшафту під впливом дії автотранспортної мережі [Електронний ресурс] / В. М. Шмандій, Л. С. Шелудченко // Екологічна безпека. - 2018. - Вип. 2. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekbez_2018_2_12
Ландшафтне проектування передбачає створення автомобільних доріг, які забезпечуватимуть високі транспортно-експлуатаційні показники, зручність та безпечність руху автотранспортних засобів, збереженню природних ознак та властивостей ландшафту вцілому. Однак необхідно враховувати, що автомобільна дорога є комплексом лінійних інженерних споруд, який не лише розчленовує ландшафт, але і призводить до трансформації природних процесів в межах впливу автодороги. Саме тому, в роботі наведені результати екологічного оцінювання та подальшого прогнозування динаміки перетворення природних процесів придорожніх ландшафтів під впливом діяльності автотранспортної мережі та приділено увагу ландшафтній організації природно-техногенної екосистеми з розвиненою інфраструктурою автодорожньої мережі на етапі проектування автомобільної дороги відповідно до вимог допустимого впливу на довкілля (ОВД). Звернено увагу на те, що узгодження трасування автомобільної дороги з конкретними умовами ландшафту необхідно здійснювати з урахуванням фрактальної інваріантності природних об'єктів ландшафту та штучних споруд інженерної інфраструктури автотранспортної мережі з дотриманням умов масштабності. Результати досліджень можуть бути використані для подальшого прогнозування змін та запобігання перетворення ландшафту під дією впливу автотранспортної мережі шляхом досягання рівня екологічної безпеки із функціонуванням небезпечного об'єкта господарської діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 657.358 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Шелудченко Л. С. 
Забезпечення експлуатаційної надійності конструкції автомобільної дороги шляхом дослідження її реологічних властивостей [Електронний ресурс] / Л. С. Шелудченко, Д. В. Поліщук, С. П. Комарніцький, В. Л. Носко, Л. В. Кобринська // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Технічні науки. - 2018. - Т. 29(68), № 6(2). - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntuts_2018_29(68)_6(2)__33
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.962 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Лисий О. О. 
Екологічна безпека в сільськогосподарському виробництві як складова сталого розвитку [Електронний ресурс] / О. О. Лисий, Л. С. Шелудченко, Ю. Ф. Павельчук, С. М. Замойський // Механізація та електрифікація сільського господарства. - 2019. - Вип. 9. - С. 187-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mesg_2019_9_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 401.181 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Шелудченко Л. С. 
Організація резервно-технологічної смуги автомобільної дороги для підвищення рівнів екологічної безпеки [Електронний ресурс] / Л. С. Шелудченко, С. П. Комарніцький, Д. В. Поліщук, С. М. Замойський, Р.В. Семенишена // Екологічні науки. - 2020. - № 1. - С. 216-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekolnauk_2020_1_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 529.447 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Шелудченко Л. С. 
Теоретичне обгрунтування застосування кіберфізичної системи на транспорті для забезпечення екологічно безпечного функціонування автодорожньої інфраструктури [Електронний ресурс] / Л. С. Шелудченко // Екологічні науки. - 2022. - № 2. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekolnauk_2022_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.599 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Шелудченко Л. С. 
Формування екологічних компетентностей здобувачів вищої освіти спеціальності 208 "Агроінженерія" в умовах сталого розвитку суспільства [Електронний ресурс] / Л. С. Шелудченко, С. П. Комарніцький, Ю. П. Фірман, В. Л. Носко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2023. - Вип. 1. - С. 143-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2023_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.064 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Шелудченко Л. С. 
Теоретико-методичні основи підготовки фахівців спеціальності "Транспортні технології (на автомобільному транспорті)" в умовах сталого розвитку суспільства [Електронний ресурс] / Л. С. Шелудченко, С. П. Комарніцький, Ю. П. Фірман, В. А. Мельник // Професійно-прикладні дидактики. - 2024. - Вип. 1. - С. 43–47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prapd_2024_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.029 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського